středa 5. září 2012

Pravila: "bonžůůůr"

Důvod, proč mě často neuvidíte v bílých svršcích, je prostý - jsem čuně jak se patří. Ale jednoho typicky poobědního sobotního dne, kdy jsem vyrazila na čumendu na fotbalový turnaj do sousední vsi, jsem měla nějaký záchvěv své čuňácké nevědomosti, jinak si totiž nedovedu vysvětlit, proč jsem sáhla po bílých šortkách. Chudinky se mi ve skříni válí již několikátý rok, ale moc prostoru jim nedávám. A když už si tak věřila, že se nezakecám, vzala jsem to šmahem a oblékla i bílo-modré námořnické tílko, které všechny po francouszku jaksepatří zdraví. A tím jsem se naladila i na francouzskou vlnu a plula na ní společně s naušnicemi ve tvaru Moulin Rouge, Eifelkou zavěšenou na krku a příliš často nenošenou taškou (už se mi ji totiž nekolikrát podařilo pěkně zaprasit) v barvách francouszké vlajky a dokonce i s kohoutem, kterou mi přivezli darem tatínek s bráškou z Maďarska.


A ten koník má vážně větší hlavu (takže bychom mu ty starosti vážně raděj přenechali?)... aneb Téra překonává svůj strach ze zvířat :-)))))

12 komentářů:

  1. Námořnicka kombinace je skvělá! Bílé šortky ti moc sluší. A líbí se mi tvůj náhrdelník. :

    Mimochodem já bílé věci také zašpiním. A z některých zvířat mám také respekt. :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten náhrdelník je fakt skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kombinace, hlavně ty doplňky :) Moje bílé kraťasy a vlastně všechny věci jsou na tom úplně stejně jak ty tvoje :D Jsem schopná si je obléct a hned si je zaprasit :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásná francouzská námořnice! já jednu dobu toužila po bílých kalhotách, ale nakonec jsem to vzdala neb víme jak by to dopadlo, že... :D

    OdpovědětVymazat
  5. jsem stejná, vlastně horší. nezprasím se jen tehdy, když mám bílé oblečení, ale zašpiním se pokaždé, když piju nebo jím. přítel se tomu nejdřív smál, ale ted vždycky jen převrátí oči, když vidí, že mi "zase" někde něco ukáplo...
    Ale pěkně jsi to všechno sladila, moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. krásná francouzka! :))
    málokdy vyjdu mezi lidi v něčem bílém, stihnu se totiž ještě před odchodem pokaždé polít kávou :D

    OdpovědětVymazat
  7. já se koňů bojím hrozně moc, takže Tě obdivuji. a zároveň se přidávám do kůlubu prasat. :D

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí ty naušničky, jsou rozkošný :))
    nádhernej koník ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Vy jste stejně nejlepšejší, píšete, i když to není žádná pecka, o čemž dobře vím! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Bílá ti strašně moc sluší! Nos ji častěji! :) Já se bílé vyhejbám obloukem, právě kvůli tomu že jsem prase, které by v bílé nepřežilo ani jednu cestu :D :) A teda obdivuju tě, já bych svůj strach asi nepřekonala :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!