pondělí 3. září 2012

Odvážná školačka

Šaty tak krátké, že by si možná zasloužily přívlastek odvážné školačky, jsem si koupila jako ryze letní už před rokem. Ale nejen že jsou krátké, ale i bez ramínek, takže si v nich připadám tak nějak příliš odhaleně, takže je ráda kombinuji s dalšími svršky. Tentokrát jsem sáhla po pánské džínové košili a jen tak jí na rychlo zašmodrchala do uzle a slušňácky zapla až ke krku. Školačkovský dojem už nejspíš dovršuje oranžová aktovka a fakt, že fotky jsou pořízeny v sedm ráno, což není úplně prázdninový čas, ve který bych ráda vstávala. Ale jelikož ranní ptáče dál doskáče, jak je známo, stihla jsem toho za ten den vážně víc než kdybych se vyvalovala v peřinách do desíti - třeba se tak výborně nacpat babiččinými dobrotami.


Máte i Vy ve skříni nějaké školačkovské svršky? :-)
A i když jsem se tomu tématu snažila vyhýbat jako čert kříže, tak to oddálení školních povinností stejně nejspíš nepomůže, takže všem, kteří dnes zasednou do školních lavic, přeji šťastné vykročení!

17 komentářů:

  1. krásná školačka:) takhle budeš dostávat samé jedničky....teda áčka:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sice nepísmenkujeme, ale s těmi jedničkami to taky tak žhavé asi nebude :-D a stejně mě ještě čeká měsíc vyčkávání :-)

      Vymazat
  2. KRáSNA TAšKA! milujem tú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tož odvážná školačko ještě rozepni ten límeček upnutej a bude to ještě odvážnější :)

    OdpovědětVymazat
  4. dnes jsem seděla naštěstí naposledy ve školních lavicích 1.září. Ale takhle slušně školačkovsky tam tedy nechodím :D tobě to ovšem jako vždy sluší, ale chci ty šaty vidět celé! ten spodek je totiž tak moc hezký, že ten vršek musí být snad úplně dokonalý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to možná špatně načasovala, protože já si takhle slušně taky nevykračovala do školní lavice, ale jen se ládovat k babičce. Za měsíc, až bude nástup do školy čekat mě, už asi bohužel takové teplo na holé nohy nebude.... Každopádně děkuju, šaty jsou vidění z větší části třeba v tomhle příspěvku http://mujblondblog.blogspot.cz/2012/03/vymekla.html
      A přeji Ti hladký průběh letošního školního roku!

      Vymazat
  5. Hezky zkombinované. Tobě ty košile zapnuté až ke krku moc sluší, já bych v tom asi vypadala jak jeptiška.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šatky vypadají skvelě a se svýma nohama klidně můžeš ještě zkracovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kratší už jen o kousek a sahaly by skoro nad pupík :-D

      Vymazat
  7. Taková kombinace by mě nenapadla, ale vypadá to skvěle!
    Nejvíc školáčkovštější mám asi károvanou mini sukni :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká kombinace a na džínových košilích se mi líbí, že mají široké spektrum využití na kombinování. :)
    A přimlouvám se o fotku šatů bez svršku. ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!