sobota 22. září 2012

Trocha modré a ten zbytek

Co mě po ránu dokáže vážně nepotěšit je fakt, že se škola už nezadržitelně blíží a tudíž musím vylézt z vyhřátého pelechu před šestou a vyrazit pro razítko do indexu na zápis. A co teprve, když na mě za oknem čeká ani ne deset stupňů a déšť vytrvalejší než etiopští maratonci. To nastává chaotické ráno, kdy dostávám vztek i na pečlivě vybrané oblečení z předchozího večera, abych na sebe navlékla něco úplně jiného nejméně třiapadesátkrát po sobě. Ještě totiž nejsem vůbec připravená kombinovat neletní kousky oblečení a vážně doufám, že se brzy přehoupnu z režimu, kdy nebudu toužit po plavkách, ale po kulichu.... Na takovém mrzutém ránu je ale bezva to, že na mě ve škole čekala Ivetka a hnedle po tom, co cvaklo razítko a zaklaply jsme index, jsme si to šupajdily do obchodů. A hned po drobných nákupech jsme odhodily tašky a blejskly se, z čehož vznikly pošmurnější fotky než celé počasí (foťáku se zřejmě taky ten nečas příliš nezamlouval a proto stávkoval) a nezachránila to ani má snaha narvat mezi nebarevnou nudu trochu modré.


Větší dávka originality s kapkou šmrncu  servírovaná v ostrých fotografiích nechť se dostaví někdy příště a Vy mějte povedený den!

27 komentářů:

  1. ta kabelka i boty se mi moc líbí:)
    já už jsem ve fázi, kdy toužím po zimních věcech, dokonce jsem si minulý týden koupila v HMku čepici:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak existenci kulichů zatím razantně odmítám, ale asi se k nim budu muset naopak honem rychle uchýlit :-D

      Vymazat
  2. Náhodou ti to sluší, blondýnky to mají prostě jednodušší :-) 10 stupňů ráno je hrozných, já jsem ještě s nadějí nezazimovala jedny letní botky, tak uvidíme. PS Crumble měl úspěch, super snídaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč myslíš? :-) Já mám všechny zavřené boty taky ještě ukryté v šuplíku a u vchodu se stále válí sandály, asi už je fakt čas je zazimovat :-D
      A skvěle, že šmakoval! :-)

      Vymazat
    2. Myslím, že jsou výraznější. :-)

      Vymazat
  3. Jak ty vždycky sladíš ty ponožky, to je super :D já mám vždy za to, že když mám uzavřené boty, je jedno, jaké jsou v nich ponožky. ale ty si i stím nejmenším detailem jako je tento dokážeš pohrát :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten den jsme obě šáhly po pošmurných barvách a ani se nedivím :D 'Ale moc Ti to slušelo a příště se s foťákem budu víc snažit, aby si potom nebyla rozmazaná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímhle prťatým foťákem to stejně ani jinak nejde, díky, žes mě vůbec zvěčnila :-)

      Vymazat
  5. Ponožek jsem si také hned všimla!:) To je skvělý detail:) Věř mi, že získávání razítka do mého indexu bylo horší:D Dostala jsem ho až na počtvrté a pokaždé jsem čekala ve frontě několik hodin:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to věřím, četla jsem tu smolnou story, tak hlavně že se zadařilo :-)

      Vymazat
  6. Člověk úplně ztrácí chuť se v tom počasí nějak s vtipem oblíknout, co?

    OdpovědětVymazat
  7. já se neustále oblíkám tak tričko+svetřík a zapomínám, že když se vracím večer domů je třeba jen 10 stupnů... :D a náhodou mi přijde, žes to vyřešila skvěle, mám ráda tyhle jednoduché outfity :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k tomuhle všemu měla i kabát, nějak mě to s ním pořád neba, ale zima je už pořádná, to teda jooo

      Vymazat
  8. tohle počasí je příšerný...
    a tobě to moc sluší!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ty modré silonky k té šále jsou boží. Nikdy by mě nenapadlo to zkombinovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci :-) Kombinovat ponožky se zbytkem oblečení je moje úchylka :-D

      Vymazat
  10. Moc ti to sekne, nejvíc na první fotce :)
    Máš už nádherně dlouhé vlasy! :);)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Mně se právě zdá, že už jsou hodně dlouho na jednom mrtvém a nerostoucím bodě :-D

      Vymazat
  11. Tak taková rána také nesnáším! Nejhorší že jich teď bude stále víc :( a to mě vážně děsí! :D Ale ty jsi i takové pochmurné ráno zmákla úžasně! Moc ti to sluší a dokonce i usmívat jsi se nezapomněla! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit, ta modrá šála to hezky oživila :) Já jsem si v zimě koupila ve slevách úžasný kulišek a teď o víkendu i kabátek, takže se na chladnější dny docela těším :)

    OdpovědětVymazat
  13. prosim ta to mas ponozky pod tymi nohavicami ci to su silonky???

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to silonkové ponožky, kupovala jsem je v New Yorkeru, ale už kdysi dávno za pár šupů :-)

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!