sobota 1. září 2012

Selka pastelka

Ještě letně pastělově zbarvená a to skoro všude, zachraňuje to jen oblíbená džíska a černé tílko. Nějak se nedokážu odvázat a zkombinovat tuhle sukni s něčím jiným než bílým nebo černým tílkem/tričkem, i když zkouším jiné barvy, tak daný svršek nemá požadovaný střih (k volné sukni chci vždycky uplý) nebo mi to nějak celé neštymuje barevně. Takže to pak takhle doháním doplňky a z pocitu barevného nedostatku si pak vážu i růžový šátek na kabelku...


A i když má sukně trochu selkovský střih (s tendencí zadek zvětšující) a neumím si s ní moc barevně poradit, stejně jí považuju za dobrý a veselý jarně-letní kup, a proto ji budu nosit asi i na podzim :-)

Máte i Vy připravené takové typicky letní kousky, které neodložíte ani s padajícím listím? :-)

15 komentářů:

  1. tie náušnice sú krásne, veľmi pekný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc Ti to sluší! :) a nemel, ty zadku :D
    já pomalu začnu krámovat skříň a overaly atd půjdu zase na chvíli na dno :))

    OdpovědětVymazat
  3. S kombinací trika k sukni bych měla úpně stejný problém :D ale tvuj outfit je bezchybný všechno jsi to krásně sladila :) a moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, ty náušničky jsou krásny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takovouhle bundičku sháním hrozně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je roztomilé :) mě se sukně moc líbí! A ty balerínky jsou taky úžasný!

    OdpovědětVymazat
  7. ta sukně je super, podle mě k ní nemusíš ani vymýšlet nic barevného, jak doplnky tak barevnější svršek, ona ta sukně sama o sobě je barevná dosti :) a nebo jsem já prostě v tomhle ohledu příliš ostýchavá :D já když mám na sobě jen jednu výraznou věc, raději v ostatním utlumuji :D
    a ty náušničky jsou fakt moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  8. seš v tom roztomiloučká! A vůbec žádná selka!
    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. v téhle kombinaci je to naprosto famozni! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná kominace! Moc se mi líbí, jak ti ladí balerínky a šátek. :)
    Navíc ta sukně je super!

    OdpovědětVymazat
  11. krásné barvy:) po téhle sukni jsem taky koukala, ale když jsem si ji zkusila, bohužel mi neslušela tak jako tobě, tak zůstala na věšáku v obchodě:)

    OdpovědětVymazat
  12. Naušnice jsou krásné! Miluju tyhle "lehké" vzory :)

    OdpovědětVymazat
  13. Terezko, je to super :) Moc se mi líbí tahle tvoje slaměná kabelka ;) Prostě kočka v pruhaté sukýnce.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné jsi to nakombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně veselé a pozitivní, ach :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!