neděle 2. září 2012

Hokejové soustředění - Téra vychovateltou

Mám za sebou týden strávený s malými zlobivci a taky konečně trochu času, abych i Vám o tom povyprávěla pár slov. Jelikož jsem z hokejové rodiny a se svým bráškou se jeho hokejových soustředění účastním už od jeho raného věku, měla bych být už na podobné akce dost obrněná a připravená. Ale každý rok to probíhá stejně, malí hokejisti většinou moc neposlouchají a já z nich šílím a zblblá jsem tak, že nedokážu dát dohromady jinou než holou větu o víc než třech slovech. Program bývá každým rokem podobný, o děti se starám kromě času, který tráví na ledě (to se běžím vždycky honem rychle osprchovat a snažím se nepodlehnout únavě), jinak jsou stále se mnou a s mým "tam nechoď", "kde máš tenisky?" a "nedělej to". Takže navlekání dresů, dolevání pití, mazání svačiny, utírání slziček před spaním, řešení sporů nebo výpomoc při trénincích na suchu je mým denním chlebem. Letos mi byl zase v hlídaní naštěstí nápomocný i můj zlatý přítel, bez něj bych už ležela kdesi u Chocholouška. Ale abych těm malým rošťákům nekřivdila, týden strávený v jejich řevu bývá stejně nejlepším z celých prázdnin - takových příhod, co s nimi pokaždé zažiji, by si z prstu nevycucal ani ten největší poeta. Navíc mi kromě 28 kluků ve věku od šesti do deseti let dělaly společnost i dvě malé upovídané treperendy, takže jsem si užila i ryze holčičích věcí třeba když jsem jim vytvářela účesy vhodné do helmy podle vlastních přání :-) Zkrátka a dobře, lepší zakončení oficiálních prázdnin si přát nemůžu, i když jsem utahaná jako kotě, budou mi zase na rok ti malí rošťáci chybět i to jejich "paní vychovateltoooooo".... A jelikož jsem se za celý týden moc nezastavila a foťák do ruky vzala jen málokdy, přesto Vám teď nabídnu malé nahlédnutí do průběhu našeho hokejového kempu....

Kterak jsem se snažila zakomponovat "služební" triko a s ladícícmi deskami se cítila strašně důležitě hned první den při počáteční prezentaci...


Když děti trénují na suchu, na ledě či se loudají v kabině


Večer jsem se těšila na blogovou čumendu...


.... ale většinou jsem byla ráda, když jsem se svalila do postele a nemusela se vůbec pohnout


A nakonec jen Téra hokejovou fanynkou, když jsem obdivovala vítězný extraligový pohár, který si na místní stadion dovezl tým Pardubic na zápas, který tu odehráli s Libercem....


A já jdu pokračovat v odpočinkovém víkendu a Vám přeji krásnou neděli!

19 komentářů:

  1. jen hezky odpočívej, po takovém týdnu si to zasloužíš:))a ty kalhoty z první fotky se mi strašně líbí:)
    mně by trpělivost došla asi po dvou dnech:D

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn že sis to užila :) já bych z tolika dětí asi zešílela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tě obdivuji, já jsem byla dělat před dvěma lety instruktorku na tábor, kde je 100 dětí ve věku 5-15 let a já dostala na starost právě pokoj kluků, bylo jich 14 a všem bylo 8-12 let. To byl největší horor mého života, já jen chodila a sbírala špinavé slipy, všude! a nejlepší bylo, že ničí nebyly :D měla jsem z nich nervy, a ti starší už byli ve věku, kdy chápou i nějaké sexuální základy a tak na mě furt skákaly a říkali mým prsům, že má supr polštářky. no, zabít by bylo málo. Už nikdy nejedu nikam s dětmi, to vím jistě :D
    Skládám ti tak opravdu můj obdiv, musela to být dřina, ta tvá fotka, kde jen nemohoucně ležíš v posteli, to jasně dokazuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme pořád hledali ponožky nebo jiné prádlo, asi se propadalo do nějaký černý díry :-D Někteří jsou fakt na ránu, ale nakonec to bylo docela v pohodě, i když jsem měla pořádně vyřvaný hlas :-D

      Vymazat
  4. Téda, Terezko obdivuji Tvé nervy. :) Mě občas stačí moje ségra.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. poslední outfit je suprově podzimní! p.s. tak to jsem zvědavá jestli té naší kometě dají ti vaši pořádně na prdel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě taková velká improvizace, protože poslední den byla taková kosa a já s sebou měla vesměs samé letní oblečení :-D Jinak tihle prcci s kometou nemají nic společného, to byla taková směska ze všech týmů z okolí, kam jedou dobrovolně, s kometou hraje jen brácha, který zase hraje úplně v jiném klubu, tam byl se mnou taky jako dozor - je to u nás zmatek :-D

      Vymazat
  6. Jsi prostě nejlepší, říkám to pořád! :D Teď vážně, máš můj obdiv, že jsi to zvládla, já bych utekla asi už první den :D A fotku s pohárem Ti závidím, doufám, že se k němu v Pardubicích ještě přichomýtnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuš Ty! Na pohár jsem si i sáhla, na rozdíl od bráchy, který je pověrčivý a obával se, že by ho už nevyhrál :-D

      Vymazat
  7. To musel být krásný týden. Taky mám takovéto akce nejraději. Děti jsou úžasná stvoření, i když občas dost zlobí:) To když já jsem byla na táboře, tak jsme několikrát u jednoho malého chlapce našli malé překvapení v trenkách:)
    No kde jinde než s dětma bych tohle mohla zažít!:)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom mi povídej, taky mám za sebou taková nemilá překvapení... Ty se měj fajn stejně tak :-)

      Vymazat
  8. ty bláho, musíš mít neskutečnou trpělivost! já malý děti moc nemusím, takže to by bylo rodeo :D
    každopádně je super dělat to, co Tě baví :) i když jen týden.. ale ono to stačilo, což? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, jsem děsnej nervák, takže to občas rodeo bylo, ale oni tam povolí i silnější povahy :-D Každopádně mi tohle stačí vždycky týden za rok, učitelka nebo něco podobného bych být nemohla :-)

      Vymazat
  9. Hezčí vychovatelku jsem v životě neviděla :) Hlavně, že jsi to celé přežila a můžeš si ještě užívat aspoň dva týdny prázdnin ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si ale lichotnice! :-) Evičko, čeká mě ještě sladký měsíc prázdnin :)

      Vymazat
  10. hlavně, že jsi to přežila! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Je fain že jsi si to užila i přes to jejich zlobení :) Já mám děti hrozně ráda, ale teda hlídat celej tábor, to bych asi nezvládla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Amazing! Its in fact awesome piece of writing, I have got
    much clear idea on the topic of from this article.

    my web site - cheap jersey sheets

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!