pátek 22. března 2013

Baret včetně šťopky

Dlouho jsem chtěla červený baret včetně "šťopky". Když jsem byla v Paříži, tak jsem vyměkla a bála se, že ho nebudu nosit. Pak přijela domů a tloukla se do hlavy bez baretu, protože jsem ho samozřejmě nemohla nikde sehnat. Ale nedávno jsem na jeden červený narazila za pár korun ve výprodeji Calliope. A vida, přítel na mě nevydržel volat "Bolku" s tím podivným pohybem ukazováčku z paštikové reklamy ani moc dlouho :-))) A navíc se mi teď parádně hodí jako oživení, když nemám moc náladu na nic jiného než černou šeď.

baret - Calliope, kabát - Gate, dlouhé rukavice - House, kalhoty - Zara, kabelka - Orsay, boty - Deichmann

A já vyrážím směr Ikea, jaké jsou Vaše plány pátečního večera? :-)

20 komentářů:

  1. Já barety miluji..a koukám jak blázen jak pěknou pelerinu jsi sehnala v Gate!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabátek je úžasný a baret ti moc sluší :-) Já dneska vyrážím na night shopping a doufám, že taky něco pěkného ulovím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jů, to je pěkné.. :) ta čapka ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. pelerína je naprosto dokonalá a celek je krásně francouzský!!! kočka maximální!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, moc ti to sluší, ten baret k tobě skvěle jde! :-) a máš moc pěknou kabelku! kupovala jsi jí tento rok, nebo je už starší? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Kabelku jsem tam kupovala někdy před koncem roku a ještě nedávno jsem ji tam ještě viděla :-)

      Vymazat
  6. Todle ti strašně moc sluší :-) Vážně moc :-))

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám svůj modrý baret se šťopkou už nějakou dobu, nosila jsem ho teď už druhou zimu a přítel mi říká Bolku pořád :D

    OdpovědětVymazat
  8. ten kabatik je z GATEU? Už dlhšie taký hľadám je krásny :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to můj velký oblíbenec :-) Ale je už z loňska, bohužel...

      Vymazat
  9. Nečekala jsem, že se na blogu i zasměju:D:D ale Bolek mě fakt dostal, hned jsem si to musela s tím prstem udělat:D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten baret je skvělý a moc ti sluší. Pelerínka je parádní. :)
    Já budu v teple domova odpočívat, protože se na mě pokouší vlézt nějaké nachlazení.

    OdpovědětVymazat
  11. Barety mám taky moc ráda.:-) A pelerína je překrásná...

    OdpovědětVymazat
  12. ty mas nadherny vlasy!!!a ten baret je pecka:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. Už se budu fakt opakovat, ale všechny Pařížanky by na tebe byly hrdé, Terezko ;) Šikézní věcička. Taky barety miluju :)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny kousky, které máš na sobě jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší, ten baret ti krásně sedne, já bohužel v takových čepičkách vypadám jako pitomec a nesluší mi ( i když to ani ta moje s ouškama,ale mám ji ráda :DD )
    jsi prostě francouzsky elegantní! :)

    OdpovědětVymazat
  16. k černé šedi je super! sluší ti :)
    užila sis Ikeu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnačka, užila, vše okoukla a pokochala se :-))) Děkuju :-)

      Vymazat
  17. Baretky miluju a Tobě moc sluší.)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!