úterý 5. března 2013

Holiny a perly

Slunce v očích, pomalé loučení s huňatou a hřejivou výbavou a ranní mrznutí uší a rukou (protože jaro přece kráčí přímo naproti, a tak už je přece zbytečné tahat hučku nebo rukavice, že jo :-D). A mě napadají takové prapodivnosti jako vzít si holiny a krk si ověsit perličkami a tvářit se jako děsný slušňák, když si košili zapnu až ke krku... Aby mě pak spolužák mohl uvítat slovy "jeeežiš, já myslel, že je to nějakej kluk - ten límec a ten svetr...". No nic, svůj zřejmě pánsky vypadající svetr jsem lapila ve slevovém stojanu v Tezenis při mých toulkách Prahou a musím říct, že mě berou hlavně ty knoflíky záda zdobící (takže na vás zadek fakt nevystrkuju naschvál! :-D)

svetr - Tezenis, sukně - NY, boty - Reserved, kabelka - H&M, puntíkatý šátek - vietnamci

No a já Vám posílám večerní zamávání a přání krásného dne :-)

10 komentářů:

  1. Tobě to tak sluší, že nechápu, jak si někdo mohl myslet jen na zlomek vteřiny, že jsi kluk.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je krásná ♥♥ A to s tim klukem nechápu:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Dost mě ta první fotka zmátla! :D Vypadáš skvěle.

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle ti moc sluší!:) ale u první fotky jsem se lekla že máš přetočenou hlavu :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Knoflíky na zádech jsou úžasné. Přemýšlím, že bych si upravila nějaký svetr.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě nejvíc asi zaujala ta kabelka, možná proto,že už dlouho takovou sháním, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle ti moc sluší! Svetr s knoflíky na zádech je perfektní a košile se k němu hodí. Navíc opět super holinky. :) Celé se m ito moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, nádherná a prostě smart ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!