neděle 24. března 2013

Chlebíček vonící skořicí

Nějak jsem se "rozchlebovala" a naší kuchyní zavoněl další domácí chlebík s křupavou kůrkou a vláčnou střídou, tentokrát na sladko. Sem tam křupla mandlička či vykoukla brusinka a celý krásně voněl skořicí. Hned po upečení jsem se ho snažila nezblajznout celý ještě vlažný, aby mi mohl zpříjemňovat rána, když jsem se jím spokojeně ládovala ke snídani buď s máslem nebo klidně jen tak samotným k pořádnému hrnku čaji. No co Vám budu zase dlouze vyprávět, radši se přimluvím za jeho vyzkoušení :-)


Potřebovala jsem:
50 g másla (rozpuštěného), 350 ml podmáslí, 1 vejce, půl šálku ovesných vloček, šálek hladké mouky, šálek celozrnné mouky, 1 lžičku jedlé sody, balení skořicového cukru (třtinového), 2 lžíce datlového sirupu, špetka soli, hrst mandlových lupínků, hrst sušených brusinek

V míse jsem si vyšlehala vajíčko, přidala podmáslí a zchladlé rozpuštěné máslo. Přidala jsem prosátou bílou mouku, celozrnnou mouku, ovesné vločky, jedlou sodu, špetku soli, cukr i sirup a promíchala. Na závěr jsem přidala mandle a sušené brusinky a vlila do silikonové chlebíčkové formy. Pekla jsem ve vyhřáté troubě na 200° po dobu asi půl hodiny a potom jsem troubu vypnula a nechala chleba ještě s pootevřenými dvířky dojít.


Tak krásnou neděli! :-)

12 komentářů:

  1. no ten musí být!:)
    já jsem pořád nadšená z toho se sušenýma rajčatama, u nás doma je to největší oblíbenec, takže díky za recept! :)

    OdpovědětVymazat
  2. všechno,co voní skořicí, musí být výborné:) jinak to nejde!

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, mám moc ráda takovéhle domácí chlebíky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Že bych vyzkoušela svůj první chlebík v životě?:-) Tenhle se mi moc líbí !:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mnaaaám:)))
    Skorici miluju úplne ve Všem !!!!'n :)))
    Prijd me Navštív na:

    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jako bych tu vůni cítila až sem, vypadá skvěle :) Na podobný se chystám už delší dobu a když už konečně mám tu formu na chlebíček tak je načase ho taky upéct. Díky za tip, recept ukládám :)

    OdpovědětVymazat
  7. to vypadá opravdu velice zajímavě! Ukládám si k vyzkoušení! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Juu.. taky si konečně musím pořídit tu formu na chleba!:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!