středa 13. března 2013

Nedočkavá sukně

Už mě vážně nebaví nechávat jarní rozevláté sukně celé nedočkavé napínat ve skříni, jednu z nich jsem musela vytáhnout, i když je venku takový marast, až škoda mluvit. Co naplat, sice s kotníkovými botami si připadám jako s kopyty, ale jak jinak nezmrznout, že... Ale když mám na nohách puntíky, nic mě nedokáže zkazit náladu :-) Ani spolužák, který tak rád komentuje mé odívání a tentokrát se mi dostalo označení "prej že jako z pohádky"... No nevím, jestli to měla být lichotka či ne a jsem mu zrovna připomínala sedmihlavou saň, měl to být třeba Pikaču nebo nějaký úplně jiný zjev, mě bylo v sukni zkrátka fajn, vždyť mě znáte :-)


No a teď se půjdu navléct do jedné z dalších čekajících sukní a vyrazím na chvíli posedět třeba ke sklence vína... Co Vy, dáváte přednost gatím či už provětráte nějakou tu jarní sukni? :-)

21 komentářů:

  1. moc ti to sluší, a puntíky ti musím jen závidět....stejně jako tu lví hřívu!:)
    a ať vínko chutná, já nejspíš vyrazím v pátek:)
    poslední dobou jsem hodně chodila v sukni, ale dnešní mráz mi to už nedovolil /

    OdpovědětVymazat
  2. zatím vyčkávám lepšímu počasí..ale už se nemůžu dočkat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé super! sukně je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, tuhle sukni mám taky, díky za inspiraci.:-) Dneska jsem ale měla kalhoty a i tak pořádně mrzla.:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Já provětrávám sukně minimálně jednou týdně i v téhle kose to punčochy 100 DEN jistí. :)
    Tahle tvá sukně je parádní a punčochy jsou super. Spolužáka neřeš, mně zase takhle komentuje kolega v práci, ale většinou spíš pozitivně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neřeším, vždycky jsem zvědavá, čím že zase zaperlí a aspoň mám co psát :-D

      Vymazat
  6. Jejda, Terezko, nezmrzla jsi? Vždyť dneska to byla taková hrůůůza... Ale už začínám být taky nažhavená na sukně a šaty, které teď pořád kupuji a kupuji, ale počkám si alespoň na těch pár stupínků nad nulou tedy :P

    A ty komentáře spolužáka jsou náhodou super (a tenhle konkrétní byl určitě komplimentem ;))

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak :-) Pod puntikatými punčochami mám ještě jedny a navíc je to foceno ještě minulý týden, když ještě nemrzlo, takže jsem se ani neklepala, i když mám na sobě docela slabý kabát :-) Jojo, bez něj bych vůbec nevěděla, na čem jsem :-D

      Vymazat
  7. vetram uz sukne dlhsie!!! Ved existuje trik s vrstvenim siloniek potom je prijemne teplo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trik s vrstvením nemá chybu, díky tomu přežívám zimu.

      Vymazat
    2. Tak tak, dnes to vidím tak na dvoje až troje :-)))

      Vymazat
  8. Ta sukne v kombinaci s puntíkatými punčochami je vážně super. Včera jsem si chtěla koupit modré se zelenými puntíky, ale nevím, co by mi na to v práci řekli.:) Jendobarevné mi zatím trpí.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je viděla a jsou dokonalé. Má kamarádka (45) si je koupila a vykují z kozaček a k tomu má pouzdrové zeleno-modré šaty. Je to super.

      Vymazat
    2. Jéé, kam na ně? :-) Barevné puntíky ještě nemám :-)

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší a nedáváš na fotce najevo, že by to mohlo být jinak :-)

    Jsi krásná jako z pohádky!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vlasy! :) jako ovečka! Sukni..no nikdy jsem na sukně nebyla,ale asi se vyvýjím, protože už delší čas přemýšlím, že si nějakou pořídím :)
    U mě na blogu právě probíhá soutěž :) a já bych tě moc ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si se sukní ještě počkám chviličku:) Je tam na mě fakt ještě zima docela:(

    OdpovědětVymazat
  12. Kráska!!! punčochy jsou ultra uber super roztomilé a suknice taky:))) no a lví hříva? tu miluju:))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!