neděle 3. března 2013

Krajkové plesání

Letošní plesová sezóna má už dost možná leckde to nejlepší za sebou, pro mě však teprve včera započala. No huráá, vyvedla jsem totiž na parket krajkové šatky, které jsem si pořídila celkem nedávno a zatím na ně jen zírala jako na svatý obrázek na ramínku. A taky jsem si konečně mohla drápy i pusu přetřít na rudo, lopotit se s kulmováním hřívy, ošprejchnout se svátečním parfémem a vyrazit vrtět bokem na parket, očumovat vkusné či nevkusné kreace, na báru se potkávat s Jendou Becherem, v tombole vyhrát velký kulový a zkrátka strávit príma večer. Co Vy a plesy? :-)

šaty, kabelka - Orsay, náušnice - I am, rtěnka - Alverde kolekce black&red 

21 komentářů:

  1. šaty jsou moc krásné a taky chválím hezké, klasické a k tančení jistě velice vhodné střevíčky:)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsi musela být královna večera.. :) ty šaty jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Tery máš fakt krásný šaty, vypadáš v nich překrásně. :-)
    A já a plesy? V pátek mě jeden čeká, na jednom jsem už byla a tím to hasne, ale tento rok jsem chodila do tanečních, takže jsem měla ples prakticky každý pátek. :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi hezké šaty a ta mini kabelka je také kouzelná. Jsi kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Plesy trávím podobně:) Šaty jsou krásné, na jaře budou se sandálkami a džínovou bundou úplně skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  6. joo krajkový šaty, to já ráda!:D

    OdpovědětVymazat
  7. plesy trávím podobným zpusob akorát se potkám s jendou becherem lemon taky je to příjemné :-Djinak šaty pěkné a ty boty také :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, jsi kočka, kabelka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  9. šaty jsou nádehrný a moc ti sluší! Navíc červená rtěnka je na tobě skvělá!
    Já se chystám v pátek na letecký ples a pak koncem března ještě na květinový. Zatím jsem na žádném nebyla, tak to musím napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto šatičky mám v černé barvě a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog :). Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. saty super :))) ako vzdy a velmi vhodne volene silonky ktore sa k satam a tvojej farbe hodia :)))

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
  13. nádherná terezko! všichni ti "modni peklaři! by tě pochválili za vhodnou obuv :D

    OdpovědětVymazat
  14. nejsem zadny modni znalec,ale ty saty jsou fantasticke. Ja osobne saty kupuju jen v Orsayi.Nikdy nezklamaly:)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, tak to ses mi trefila do vkusu! A botky jsou zajímavé. Ale v dobrém smyslu, vzít si nudné nude nebo černé lodičky to dovede každý...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!