pondělí 18. března 2013

Téra byla Na šrot...

.... a v kině k tomu. Abyste rozuměli, včera jsem se totiž rozjela do kina jako doprovod svého bratříka na komedii dle jeho výběru, a to právě Na šrot. A už samotný název filmu napovídá, že jde o pubertální kousek o slavení jednadvacátých narozenin, která rozhodně nebyla na suchu. No žádný hluboký zážitek z filmu ani nelze očekávat, ale nakonec to bylo o něco méně nablblé než jsem čekala, a to se počítá :-)

kabelka - C&A, svetr - NY, džíny - H&M, tenisky - vietnamci, ponožky - dárek od kamarádky (která moc dobře ví, jaký jsem ponožkový maniak)

No a já byla celá šťastná, že jsem si sladila ponožky s kabelkou... Co byste ode mě taky jiného mohly čekat, že jo :-) Ať žije oteplení a fusky z tenisek vykukující (jaká ironie, když mi tu za oknem právě sněží :-D)

14 komentářů:

  1. hezky ses na ten "kulturní zážitek" oblékla! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, ty jsi vážně puntičkář :-) A i to k tvému krásnému outfitu sedí :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Super taška a ponožky, geniální:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že na takovéhle filmy je docela dobrý být taky na šrot, když na to koukáš:)) Super sladění, Ferdo!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že část osazenstva sálu to taky vzala dost zodpovědně podle názvu filmu :-D

      Vymazat
  5. Ahoj, prosim ta, kde si kupila tie biele tenisky? Zhanam take uz velmi dlho :) Nevies nahodou, ako sa taketo jednoduche tenisky volaju po anglicky? Dakujem! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je v jednom vietnamském krámku, ale vídám je teď často :-) třeba v HMku :-) http://www.hm.com/cz/product/06974?article=06974-D

      Vymazat
  6. Jéééj, to je pěkně jarní outfit! :)) Škoda, že dneska zase chumelí.. humus! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná puntikatá taška! :) sleduji tě na gfc (petra lorietta), já gfc na blogu nemám, ale můžeš mi dát třeba like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost, děkuji ;) měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kombinace. Moc se mi líbí kabelka a ponožky, jak spolu pěkně ladí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. To počasí je příšerný, taky už jsem se těšila, že bude jaro a nakonec jsem včera trčela v Brně v kalamitě... :( Jsi hodná sestřička, že bráchu vyvedeš a ty ponožky, ty se rozhodně počítají ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy Terezko, to je perfektní! Opravdu krásné, takové moc milé. Jsem detailista, takže to oceňuji a vypadáš v tom hezky vesele. Hrozně bych si Tě přála v něčem takovém potkat :P

    L.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!