pondělí 11. března 2013

Ruce do kapes a popkorn do pusy

Krásné pondělí :-)

Doufám, že máte za sebou báječný víkend! Já to můžu směle prohlašovat, protože ten můj čítal třeba jedno celkem úspěšné zápasení s čokoládovým dortem (brzy se jím budu chlubit, to je jasný), nedělní návštěvování a taky sobotní výpravu za kinem, kdy jsem i najukla do obchodů, abych záhy odešla se sukní, po které už dlouho mé srdce prahlo (dokonce jsem ji sháněla po všech čertech v Praze, v Brně a pak narazila na poslední velikost v Hradci, juchů :-)). A taková odpolední pohodička žádá co? Ruce do kapes, sako s kostkatou košilí nahodit, k tomu perly na krk pověsit (líbí se mi ten jejich kontrast s poflakovačsky vzhlížející košilí a plátěnkou) a v peněžence ponechat pár drobných na popkorn. 

sako - NY, košile - Takko, džíny - H&M, boty - CCC, perly - Six, taška - z Paříže

A ukojením našeho filmového vyprahnutí byl snímek Terapie láskou, který nás lákal nejen kladnými ohlasy, žánrem a ověnčením oscarovými nominacemi i oceněním, ale sama i dost slyším na obsazení Bradley Cooperem - rozumíme si, holky, ne? :-) A musím říct, že že mu to seklo i v pytli na odpadky (a to doslova), ale taky na tanečním parketě i v psychiatrické léčebně. Celkově film musím hodnotit jako velmi podařený, žádná tuctovka jako velká většina všech romantických komedií, kdy je mladým a krásným mazán med kolem huby. No prostě zkrátka jestli máte rádi dojáky, který mají zároveň hlavu a patu, určitě si vyražte hrcnout do kina, směle Vám to doporučuju. Zasmějete se, třeba i zamáčknete slzu a navíc se podíváte na hezkýho chlapa (samozřejmě mimo toho svého po boku, že jo :-))- to se počítá, ne? :-)

12 komentářů:

  1. Moc ti to sluší :) Máš nádherné vlasy :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak to se těším až nám představíš svůj čokoládový dortík :) a ta taška s eiffelovkou je super! :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je nápaditá kombinace košile a perel, ale to asi vynikne na takových mladých kočkách jako jsi ty.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že Inés de la Fressange by na tebe byla pěkně po pařížsku pyšná. ;) A jinak tleskám, že jsi dostala Fílu na romantickou komedii. Ten můj by na mě asi nejdřív nevěřícně hleděl a pak by řekl, že škoda peněz a že radši půjdeme na Transformers nebo podobnou chujovinu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bych se musela jinak pochlapit :-D Děkuju Evi :-) A Fíla šel i docela dobrovolně, jak vidí dobré hodnocení na čsfd, tak je vyhráno :-))

      Vymazat
  5. Ta taška je strašně krásná !!:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Košile a perly vypadají spolu skvěle! Na té poslední fotce ti moc sluší. :)
    Já také v kině občas okukuji i jiné chlapy než jen toho mého. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí taška a sáčko:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé! Super styl! Takový western, moc Ti to sluší. Terapie láskou, taky jsem teď sledovala. To je taková úchylárna, ale jako oddechovka a pro pobavení dobrý :-D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!