středa 20. března 2013

Cingrtlata

Doufám, že Váš dnešní první jarní den byl dostatečně príma. Já do toho oficiální pádu zimy vkročila s nasazeným úsměvem, který jen občas hatilo nazadržitelné zívání - holt toho bylo dneska na programu vícero a jsem ráda, že už Vám blogově mávám v pyžamu :-) V meziskoku před výpravou do školy jsem také dnes pořídila tyhle sranda fotky, kdy mi společnost dělají haldy sněhu, přičemž teploty šplhaly k hřejivým 11 stupňům, no prostě pravý jarní blázinec. A že jsem neměla náladu na nějaké komplikované kreace, zvolila jsem už lehký kabát, oranžové proužky, nákrčník na zahřátí a taky jsem vytáhla pár barevných cingrlátek. 

kabát - F&F, svetr - Reserved, nákrčník - C&A, džíny - NY, boty - CCC, přívěsek na krk, kabelka - Six

V čem jste dnes vyrazili Vy, také už jste odhodily nějakou tu zimní vrstvu navíc? :-)

11 komentářů:

  1. Neodhodila, jsem srab. Zmrzlý srab. Ale chodím aspoň rozeplá :D Trenčkot je krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla dneska celý den doma, ale zítra jdu do školy a zimní bundu ještě radči neodhodím:-D A moc ti to sluší Terko:) Ta oranžová ti vážně sedne!:)

    OdpovědětVymazat
  3. perfektně jarní outfit! :)) ta kabelka je božská, ale já bych jí asi brala v černém! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem dneska vyrazila v legínách ( na procházku se psem je to povoleno :D ), staré mikině, ještě starších botech a kabátku :D Nikam jinam než na procházku s tou mou bílou potvorou jsem se nedostala, ale to sluníčko bylo kráásný:))

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, jaro je tu!!!! Doufám, že už bude brzy taky hezky!

    OdpovědětVymazat
  6. Jinakpokud jsem tě ještě nepozvala, tak u mě na blogu právě probíhá soutěž a já bych tě na ni ráda pozvala nyní. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  7. celý outfit je proste krásny ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ach to tričko je krásné ;) A vůbec celé ti to moc sluší. Gratuluju k odvaze odhdoti vrstvy. Já jsem jen sáhla po trošinku lehčím kabátu, ale pod ním jem pořád za cibuli... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Terko, tyhle barvy ti moc sluší! Krásně jsi to doladila doplňkama.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!