pátek 29. března 2013

Ošacená, ošálená...

Peču na to! Teda teď zrovna nemyslím klohnění v kuchyni, ale na celé to počasí už se můžu z vysoka vys...něžit. Já si zkrátka beru letní šaty, i když to s takovými nezbytnostmi jako je naražená hučka či mohutná šála působí dost těžkopádně. A dost nářků, jdu si pustit oblíbené hity letních fesťáků a uvařit si čaj :-)

kabát - Orsay, šaty - H&M, svetr - second hand, šála, boty - Deichmann, silonky - Calzedonia, čepice - F&F

A Vy mějte přímo velkolepě při tom Velkém pátku :-)

9 komentářů:

  1. Dobře jsi udělala, že ses na to vys..něžila :-D Obzvlášť na první fotce ti to moc sluší :-)

    Jinak jestli máš ráda kosmetiku Saloos, zvu tě na mou GA - http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/2013/03/saloos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší a nevypadá to špatně v kombinaci s čepicí, je to náhodou naopak pěkný! :)
    Měj se pěkně :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já už potřebuju jaro!!!:D
    dobře si to vymyslela:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako dneska to vypadalo, že bude krásně, svítilo sluníčko.. vyšla jsem si ven na vesnici jen v lehkých teplácích, bílém svetříku a vestě a bylo mi fajn, sluníčko hezky hřálo.. :) no jo, jenže teď už zalezlo a obloha je taková zamračená :((.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  5. Jak píšeš, Terinko! Sněžit prý má i po Velikonocích... :( Hurá fakt. Moc ti to zase sluší a s čepečkem to vůbec nepůsobí těžkopádně. Užij si Velký pátek a víkend a v pondělí úspěšné přežití při schovávání se před muži lačnícími tě vyprášit...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :))) jsem rada, ze jsem narazila na tvůj blog:)
    Pokud buďs chtít Navštív me a můžeme se follow pokud se ti bude líbit můj:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na té první fotce jsi fakt kočka, moc ti to sluší!
    Čepka ti pěkně sedí. :)
    Užij si Velikonoce a ať tě moc nezmydlí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, kdyby mi někdo tyhle kousky ukázal zvlášť, tak bych si řekla, že to dohromady určitě nepůjde, ale tobě to hrozně sluší.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to a vyppadáš strašně sympaticky!:-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!