úterý 4. února 2014

Je to Rebel

Dnes bych Vám ráda dala takový malý tip, kam zajít na moc fajn jídlo. Takových míst není nikdy dost. I když lokalita nebude asi pro všechny. No neva....


A tak bez zdlouhavých slov úvodních radši k věci (byť po dvou deci by bylo zde rozhodně málo).... Rádoby vtipně se tu snažím dobrat k představení Pivovarského hostince v Havlíčkově Brodě. Vám, co jste z okolí, či jen do těchto končin někdy zabloudíte, bych jeho návštěvu rozhodně doporučila. Sama jsem tam nedávno zavítala a byla moc spokojená. A že to se u mnoha restaurací říct nedá...

Začnu tím nejdůležitějším, tedy jídlem. Na jídelním lístku bych si z fleku vybrala hned pět jídel (no i klidně víc), které bych si z fleku s chutí objednala. Takové carpaccio z červené řepy, salát s kozím sýrem, burger nebo pstroužek - no těžké to rozhodování. No láká spousta tu jídel, co tváří možná tak tradičně, ale už od pohledu mají šmrnc. Však můžete nahlédnout sami - TADY. Já sama jsem si nakonec vybrala hovězí líčka s bramborovou kaší a kořenovou zeleninou. A rozhodně to byla dobrá volba - maso se rozplývalo a k němu skvělá silná omáčka. A co jsem tak od přítele ochutnávala jeho guláš s bramboráčky, tak ten byl taky moc dobrý.


Prostředí je takové čisté, nepřeplácané. A přesně tak, jak bych si restauraci u pivovaru představovala - hospodské v tom nejlepším slova smyslu. K dispozici jsou tu dokonce dvě pípy u kterých si můžete opojný mok čepovat sami za ještě menší peníz... No kdybych neřídila, hnedle si jedno řezané s chutí objednám. 


Dokáže mě potěšit, když restaurace (nebo bar/kavárna) nabízí i z nápojů něco navíc... Třeba v zimě zvlášť potěší už jen takový svařený džus nebo čaj z čerstvého zázvoru nebo máty.... A takovou švestkovou pecku bych si na zahřátí s chutí poručila :-)
Jinak na výbornou hodnotím i obsluhu. Kdyby se Vám do rebelského hostince někdy zachtělo, tak ho najdete jen kousek nad náměstím. A určitě si pochutnáte... Já se tam určitě zase někdy vrátím. I na to řezané :-)

Závěrem se už jen musím otázat - byli jste, znáte, zavítáte? :-)

17 komentářů:

  1. Pravda, trošku z ruky, ale věř mi, že po minulém pátku a večeři v "restauraci" jsem ráda, že nad poctivým vařením ještě aspoň někde nezlomili hůl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, někdy je dost problém najít místo, kde se dá fakt dobře najíst :-)

      Vymazat
  2. Sice to není moje lokalita, ale může se stát, že někdy pojedu kolem a hned budu vědět kam zajít :) Děkuji za typ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam docela hezké město a jeden nikdy neví :-)

      Vymazat
  3. Konečně článek taky pro čtenáře, kteří nedělají do módy a pobyt v kuchyni je jim cizí. Děkujeme

    OdpovědětVymazat
  4. To jídlo vypadá fakt dobře!!!!

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ještě líp chutnalo :-)

      Vymazat
    2. m... jsem po cvičení :D, na to, jak to chutnalo radši fakt nemyslím :DD

      Vymazat
  5. Takový článek, když mám hlad? Musím jít vařit a ne číst články o jídle, i když jsou moc zajímavé a fotky tak lákavé.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych si teď měla odskočit do Havlíčkova Brodu, byl by to skok pořádně daleký přespůlrepublikový, ale... Prostě mňam! :D

    My každoročně jezdíme na dovolenou po republice, přičemž si užíváme toho hospodského prostředí. Na luxusní restaurace nás už vzhledem k tomu, že je nás pět a nedoplatili bychom se, neužije... Každopádně dávám přednost takovému poctivému podniku, kde se člověk vážně nají, možná je to o zvyku (hle, už rýmuji!) a o tom, že pěší túry jsou vyčerpávající :D...

    Často se řídíme heslem, že se jdeme najíst tam, kde v poledne sedí nejvíc dělníků - ti totiž ví, kde se nejlépe vaří a většinou se nám to velmi vyplatilo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nejsem zrovna místní :-) To je dobrý ukazatel :-)

      Vymazat
  7. Pro mě je to sice na konci světa, ale sympaticky to vypadá velice!:) A teď jdu dohnat všechny tvoje články, které jsem si nestihla přečíst a šetřila si je :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby by nebylo mě, tak se tam nikdy nepodíváš :DDDDD

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!