pondělí 17. února 2014

Rajdy s lososem

Jen tak mezi námi - nejsem zrovna legínový typ. A to když pominu, že takové ty poloprůsvitné v kombinaci s krátkým topem většinou naskytnout pohled na víc, než by bylo zdrávo... Sama nemám ani moc vhodný materiál, co by se do legín nacpal, řekla bych. Jediným legínovým exemplářem, který sem tam ráda vytáhnu, jsou tyto hnědé "rajdy". Teda myslím tím alá rajtky, jezdecké kalhoty vzdáleně připomínající, ale rajdy mi zní líp :-D A k rajdám už jen trochu lososa. No i když to zní trochu jako kdybych si měla dát k rajské rybu, místo toho, abych jednoduše řekla, že jsem si vzala růžový svetr a hnědé gatě...

svetr - Primark, legíny - Tchibo, kabelka - F&F, boty - CCC, šála, čepice, kabát - Gate

Krásné pondělí přeju a já se jdu kurýrovat z rýmičky, hepčík!

7 komentářů:

  1. Dobrý outfit! :)
    No jo, dneska už nosí legíny úplně všechny holky, bohužel i ty, kterým nesednou. Ale co, je to jejich věc. Zrovna tobě ale sluší! :) A k těm rajdám se skvěle hodí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Když právě ty tvé nadpisy jsou tak skvělé, vždy zaujmou. Já vždy trapně napíši jen nějakou barvu a daný kousek...musím ty názvy vylepšit - třeba dnešní černý kabát, co jsem si šila - Temný zázrak, Magický plášť, Tajuplný zimník, Čarovný svrchník, Stvořila jsem kouzelný plášť - to by všichni koukali!
    Moc ti to v rajdách sluší! Nestyď se je nosit. Tato barevná kombinace jim svědčí!

    OdpovědětVymazat
  3. Rajdy i legíny ti veeeeelice sluší ! (a to je co říct, protože jak víš, nejsem zrovna fanoušek tohoto oděvu:D)

    OdpovědětVymazat
  4. Rajdy jsou pěkné a v kombinaci s lososem ti moc sluší. :)
    Mně se také líbí ty tvé kreativní názvy článků, ačkoliv u tohoto jsem myslela, že to bude nějaký recept na nějakou dobrotu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tvůj svetr mi připomíná, že bych si brzo taky měla zajet do Primarku:D moc hezký outfit:)

    OdpovědětVymazat
  6. Legíny také moc nemusím, ale občas je také vezmu. Já myslím, že je to naprosto pohodový a hlavně pohodlný outfit.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!