neděle 2. února 2014

Vzhůru pod sjezdovku

Tak trochu lyžařsky si připadám v tomhle svetříku. Přijde mi parádňácky zimní. Ať už festovní hřejivostí, ale hlavně prďáckým vzorem. Byla jsem nadšená, když jsem si ho o vánocích rozbalila pod stromečkem u přítelových rodičů. Na sladění se možná tak prvoplánově nabízela červená a modrá... A taky k dotvoření pravého zimního vzhledu nesměl chybět kulich s pořádnou bambulí! A že teda lyžování moc nehovím, tak na svištění svahem svetr nejspíš nevyvětrám. Ale na takové vysedávání pod sjezdovkou a zahřívání se bombardinem poslouží jistě skvěle :-D

svetr - F&F, džíny - NY, kabelka, čepice - H&M, boty - Primark, šála - pletená od babičky, brýle - House

Mějte se a přeji úspěšný start do nového týdne :-)

13 komentářů:

  1. Ahoj Terezko,být tebou, tak raději na sjezdovku nechodím, protože to by hrozilo množství úrazů, jak by si za tebou lyžaři i snowboarďáci mohli krky ukroutit :D Moc ti to sluší, tchánovci vybrali světřík skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Téro, svetřík je boží a ty jsi v něm teda parádní kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je parádní, přímo dokonalé. Moc ti to sluší! Parádní volba svetru, to se jim povedlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný svetr, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terko, ten svetr je parádní a skvěle jsi ho zkombinovala!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá svetřík, líbí se mi ta kombinace barev :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetřík je vážně krásný!:) miluju tyhle zimní svetry:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně skvělý svetr, celkově je to moc pěkně sladěné.

    OdpovědětVymazat
  9. K dokonalosti mu chybí už jen sobi!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Vám to sluší, ten červený lem dodá svetříku šmrnc. Jinak jsem Vás objevila díky blogu Marrtiny - Elegant 40. Zaujal mne Váš příspěvek a když teď koukám na ten Vás blog, jsem nadšená a ukládám si Vás! Pěkný den.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!