čtvrtek 27. února 2014

Těstovinová kreace s nivou, ořechy a hruškou

Jsou jídla, které nebudou vypadat fotogenicky, ani kdybych se rozkrájela. Tohle patří mezi ně. A přitom bylo tak dobré. Kombinace modro-plýsňového sýra, hrušky a ořechů u mě vždycky zafunguje. A tentokrát jsem takovou kreaci zakomponovalo do těstovin. Do otrubových. Nic moc oku lahodícího, pravda. Ale chuťově na tom bylo značně lépe, fakt! :-)


Potřebovala jsem (asi na 3 porce):

dvě hrsti slunečnicových semínek, 1 hrušku, 100 g nivy, asi půl hrnku mléka, pepř, 200 g těstovin (použila jsem s otrubami)

Slunečnicová semínka jsem na sucho na pánvi opražila. Když zavoněli, tak jsem do pánve rozdrobila nivu a zalila mlékem a nechala zhoustnout. Přidala jsem na hrubo nakrájenou hrušku a nechala chvíli probublávat. Pak už jen přidala uvařené těstoviny a hotovo...

V kombinaci s vlaškými ořechy by byla kombinace jistě ještě skvostnější. Ale když veškeré zásoby padly do cukroví, slunečnicová semínka posloužila stejně dobře :-) Konec dnešního kuchařského veledíla hodného umu přichcíplého lidoopa...

5 komentářů:

  1. tohle je oběd přesně podle mých představ - a protože podobná, ne-až-tak-dokonale vypadající jídla dělám často, jsem si jistá že i tohle byla největší dobrota:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá kombinace, ale věřím, že i velmi chutná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nivu s ořechy často jím jen tak - rovnou do pusy :D Takže tohle by mi určitě chutnalo moc! Jen tu hrušku si nedokážu představit...ale na druhou stranu proč ne, určitě tomu dodá na zajímavosti :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!