středa 19. února 2014

Rádoby makovou panenkou


Asi mám nějaké červené období, či co. V poslední době, když už se vyhrabu z domu z opatlaných tepláků a vybrodím se z kupy posmrkaných kapesníků (ach ta rýmička!), vemte jed na to, že mám na sobě něco červeného. Asi se mi k zimě hodí víc než kdy jindy, či co. A tentokrát jsem si ji dopřávala na sukni makovou panenku připomínající. Ve větru i stejně nezbedně poletovala, jak se jí zachtělo... Doplnila jsem ji drobnými červenými puntíky na punčoškách a mohla vyběhnout do luk a hájů za Emanuelem. No jen opatrně - to pole za mnou by mi přeci jen asi trochu podpatky bahnem obalilo :-)

sukně - H&M, svetr - second hand, triko - NY, boty - Deichmann, kabelka - Orsay, šála - Gate

Co Vy, taky tak rádi červenou? :-)

15 komentářů:

  1. Sukýnka v červené barvě je skvělá, tak báječně optimistická. Sluší ti to !

    OdpovědětVymazat
  2. Taky taky a moc se mi tenhle model líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. prd rádoby, úplná maková panenka !!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Great skirt! Love this color combination!! You look gorgeous and love those tights!! great photos! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od hlavy až k patě (podpatku) je to úplně rozkošné! Obzvlášť velkou láskou jsem hned zahořela pro tu sukni, do tvých puntíkatých punčošek jsem zamilovaná už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. puntíkaté punčošky lze těžko nemilovat, že joo? :-D děkujuu :-)

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí, jak ta sukně krásně svítí a kontrastuje!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je skvělá! Barvou, střihem, vším :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Počúvaj ty maková panenko!! Si krásna!! A tá sukňa je boží!! A emanuela si našla? Či ten ťa asi fotil čo?
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuju ti, emanuel mi poletoval za foťákem, přesně tak :-)

      Vymazat
  9. Skvělá sukně a moc ti to sluší, maková panenko. :)
    A cože jen tak ve svetru, když máš tu smrtelnou chorobu jako já, šup do tepla. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foceno ještě před tím "morybundusem" :-D A i tak bylo docela teplo, až na ten vítr sukni-nadzvedávající a samozřejmě jsem pak zaplula do červeného kabátku :-)

      Vymazat
  10. Všem Vám moc děkuju, jste nejzlatější! :-))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!