čtvrtek 6. února 2014

Ujala jsem se kostkaté

To jsem takhle jednou měla  bobek na hlavě, co se zrovna výjimečně vyvedl na první pokus a bez vztekání. A sukni, co jsem ji zachránila při mamčině čistce šatníku, bylo mi ji táák líto, že jsem se jí ujala. I za cenu, že ji budu muset dopínat lapajíc po dechu. Ale překvapivě se ani stav jestli-se-nadechnu-prdne-mi-knoflík nedostavil. Jen se mi zdálo, úplně žadonila zakomponovat ji tak trochu prvoplánově do červeno-černo-šedého zbytku... A taky hrozně foukalo a byla mi kurevs... hrozná zima, což bylo taky asi dost vidno, neb přítel doporučoval: "Netvař se tak zmrzle". Se to kecá, v kulichu, že.... Však příště si zase kulich místo drdolu na hlavu narazím taky a bude. 

sukně - letitá, svetr - Calliope, kabelka, náhrdelník - Sinsay, boty - vietnamci (maminčiny)

Kostkám zdar!

10 komentářů:

  1. Krásná kabelčička! Šedé ladění se mi líbi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna sukienka, tiež by mi jej bolo lúto.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je žůžo outfit. To jako znamená fantastický. Moc se mi líbí a tobě to ohromně sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit, Terko! Drdol to moc slusi a sukne spolu se zbytkem je skvela! Opet jsem aachla nad touto kabelkou a byt tebou, tak mamine zabavim kozacly, jsou krasne. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kozačky jsou super. Jsou z letošní sezóny nebo už je má maminka dlouho? :-) Přesně takové bych taky potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je má několikátý rok, asi tak dva, možná tři roky zpátky :-)

      Vymazat
    2. Tak změna, zjistila jsem že tu vlastně kecám a z Deichmanna nejsou, ale od vietnamců, asi 3,5 roků zpátky :-)

      Vymazat
    3. Děkuji za informaci, kouknu u vietnamců, ale už asi takové neseženu :-/

      Vymazat
  6. Wow, Terezko, super. Myslím, že ty jsi schopná zkombinovat prakticky cokoliv ;) A ať Fíla nekecá a radši tě pořádně zahřívá ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Wonderful styling! That skirt looks sooooooo good on you!! You look beautiful and you have amazing legs!!! Great photos! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!