pátek 28. února 2014

Rozára po popelářsku


Mám za to, že oranžová není tak všeobecně příliš oblíbenou barvou. Snad jen, když už se může pomalu pouštět spojka do záběru, zařazovat za jedna a vyčkávat zelené... Jak si stojí u Vás? Já ji dřív taky nemusela. Ale už si mě získala. Tyhle zářivé gatě zvlášť. Byť jsou mírně popelářské, tak ve mě evokují příchod jara a právě v časech, kdy je to tak akorát udělat zimě pápá, po nich sahám vůbec nejradši. A i dneska jsem s nimi zahájila tu fázi pravého-jara-vyčkávací. Společně se svetrem doprovázeným oranžovým proužkem. No fakticky hotový pracovník technických služeb. Ale nevím, nevím, s džuznama v silnici bych si asi moc neporadila.

kalhoty, kabelka - H&M, svetr - Reserved, sako - second hand, brýle - House, boty - Bershka

Jen to háro alá rozcuchaná Rozára, prosím, omluvte. Grrrr, ty zlověstný větře! Fakticky jsem se dneska česala a nevyběhla rovnou s ranním rozcuchem.... Mějte skvělý víkend! :-)

6 komentářů:

  1. No je pravda, že ja a oranžová až také kamarátky niesme, ale nevadí mi. Tiež mám topár vecí v tejto farne. A úprimne, mne vôbec nepríde, že by si vyzerala jak popelár ;) Myslím že ti to pristane :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  2. Oranžovou ani červenou ráda nemám....teda na sobě, bohužel jsem v tom vyblitá :D
    Ale tobě sluší všechny barvy, až musím závidět! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, tohle ti strašně moc sluší! Fakt za poslední dobu je to můj nejoblíbenější outfit od tebe! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oranžovou můžu tak na jednom kousku oblečení, což se tobě povedlo (proužky na svetru nejsu tolika vidět a spíš mi přijdou meruňkové než oranžové a meruňková to je jiná než oranžová :)). To sako je úžasné a botky. Brýle už jsou jen takovou tečkou a skvlěe outfit dolaďují. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oranžová je super, ale mně nesluší .. ale to o tobě rozhodně neplatí, na tobě je to prostě boží! Ale na tobě je boží všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Černá tu zářivou oranžovou usadila a vypadá to dobře. Záleží na odstínech. Mě sluší řekněme o něco méně viditelná :-).

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!