středa 26. února 2014

Tau a bagr


Když bych měla vypálit z domu bez rozmyslu okamžitě a střelhbitě, dost možná skončím oblečená nějak takhle. Ale stejně to poslední dobou dopadá, i když mám na přípravu o krapet déle. Prostě většinou chňapnu červený svetr a jdu. Červené svetry tahám prostě furtumfurt. Se zelenou bundou je to stejně - tu mám nejradši a je první po čem sahám, i když třeba plním roli rodinné taxikářky a rozvážím po setmění různé členy rodiny, když je třeba... Jen v takových případech ji většinou natáhnu na pyžamo a z domu k autu se plížím nenápadně, přeci jen pohled na mě musí být skvostný.... Takže jsem pro tentokrát radši pyžamové kalhoty opravdu vyměnila za o dost nudnější černé. A obula své nejnovější skvosty. Rozumějte - tohle jsou asi nejvyšší podpatky, které zvládnu nosit. A zatím si jejich nošení náležitě užívám. Stály mě navíc jen něco málo přes dvě stovky - to je kup, co? :-) Čekaly na mě v Bershce Na Příkopech poslední v mé velikosti. Takže jednoznačný chňap pro ně! K tomu klóbrc, neb Tauem jsem v poslední době taky moc ráda... A jde se. Jo a bez toho bagru v zádech to prý nešlo, pravil fotící přítel...

bunda - C&A, svetr, kabelka - Reserved, kalhoty - H&M, klobouk - Gate, boty - Bershka

Tudum tudů, tup tup!
(snaha o znělku doprovázející pana Taua ťukajícího si o buřinku, kdyby to náhodou někdo nepoznal :-D)

16 komentářů:

  1. Jste fotogeničtí oba - ty i bagr! Bundičku i svetr bych brala hned, s výší podpatků jsme na tom podobně, v mém případě bych navíc už při vyšších podpatcích otloukala hlavou futra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme velice :-) Tak podobně to máme i v těch futrech - prý působím male, ale ve skutečnosti jsem teda celkem obryně :-D

      Vymazat
  2. Tau klobouček je dokonalý, já už delší dobu přemýšlím, že si nějaký podobný taky pořídím, ale ještě jsem nenašla odvahu nosit ho ... :( Každopádně tvůj je roztomilý a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jestli se ti líbí, tak do něj jdi - velké ano pro klobouky :-)))

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší! Jsi přímo kouzelná! No a co jsi vykouzlila? Ten bagr?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bagr byl jen na zkoušku, až mi to kouzlení půjde líp, bude to něco užitečnějšího :-)

      Vymazat
  4. Já zkrátka závidím, protože na mé šišce by klobouček tohohle tvaru nikdy nevypadal tak krásně jako na tvé blonďaté hlavince ;) Jinak samozřejmě celkově skvostné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Správně to má být: Tudum tudůdů, tup tup! - důkaz zde: http://www.uloz.to/xpLyZBH/pan-tau-1-mp3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht, fakt jsem při desátém přezpívání zjistila, že tam mám chybu :-D

      Vymazat
  6. Tak třeba jsou tyto podpatky začátkem a budou se zvyšovat a zvyšovat a kdyby ne, žádná škoda pro nohy - řekl by ortoped :-). Svetřík je moc krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, tohle je už dlouhodobě můj začátek a zároveň konec, fakt víc nesnesu a i takové malé kramfleky mě po chvíli děsně štvou, takže ortopedi by jásali :-D Díky :-)

      Vymazat
  7. Super, burinka ti skvele sedne a botky jsou paradni. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!