sobota 15. února 2014

V sedací sukni


Plán na včerejší večer byl jasný. S milým jsme vyrazili na véču. A to je skvělá příležitost si navlnit hřívu a vytáhnout sváteční sukni. Svátečně a sporadicky ji nosím nejen proto, že ve mě budí takový slavnostní dojem, ale občasně ji na večeři vytahuju taky kvůli tomu, že je hlavně taková sedací. Na úzké sukně nejsem zas tak zvyklá a přeci jen mám radši áčkové. V úzké radši jen tak docupitat od auta ke stolu, ani o krok víc. A co si budeme povídat - stehniska a zadek taky moc neschová. Ale kouzelný peplum kanýrek dokáže kouzelně zakrýt, i když se na večer nažuchnu jak to čuně.... A pak se jen trochu hlídat, aby na ní nepřistála omáčka - to bych si už fakt musela nafackovat.

A s tímhle předůležitým sukňovým problémem je tu další zádrhel. Byla tma. No a když se v takových situacích povolá do služby blesk v kombinaci s vnitřními prostory, tak nejen že si botama naťapu po pokoji a budu si tu muset záhy vysát, ale taky tu pak servíruju přesvícené fotky s mrtvolně bílým obličejem a očima jak angorák... Konec dumání nad problémy konkurující analýze nesmrtelnosti chrousta.

sukně - Topshop, sako - H&M, triko - second hand (Camaieu), boty - Bershka

Já běžím zase zpátky do kuchyně, kde mi kyne chleba.... Taky jste včera vyrazili někam povečeřet? :-)

10 komentářů:

  1. A jak ti ohromně sluší! Krásný outfit. Ohromně se mi líbí. To je moje kombinace!

    OdpovědětVymazat
  2. To je zase krasavice, a chválím i sladění se sedátkem! :D
    Mně čeká valentýnská přežíračka až dneska (teda, ne že by jinak nějaký to vínko a kilo sýrů nebylo, ale s takovou záminkou je to ještě lepší:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, Veri :) Kombinace bílé a červené je super! Účes se ti taky povedl :)) My jsme si s přítelem udělali taky pěkný večer, dobré vínečko, sýry a super film :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Terezko, začínám přemýšlet kdy tvůj outfit vlastně není trefa do černého a nic nenacházím! :) Byla jsi krásná valentýnská kočka a věřím, že Fíla na tobě mohl oči nechat. Moc ti to slušelo! Já jsem včerejšek strávila alespoň chvíli s milým v nemocnici. Nějak se z těch zdravotních trablí ne a ne vyhrabat, tak doufám, že si to pak vynahradíme.
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, jsi kočka. červená barva Ti přistane a tahle nesmrtelná klasika pruhů, černé, bílé a červené.. báječné! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně s mě líbí terminus technicus sedací sukně :-).

    OdpovědětVymazat
  7. ja nosim uzke sukne rada, ackoliv v nich mam pocit ze mi nekdo svazal nohy :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastic styling with this outfit! Love that skirt. You have such a lovely figure and amazing legs!! You look beautiful! Great photos!! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!